Thom Yorke spiller ny Radiohead-sang live

Radioheads frontmand Thom Yorke spillede for nylig et 12 sange langt set på Big Chill Festivalen i England. Her vandrede han frem og tilbage mellem piano og guitar og spillede både Radiohead-sange og sange fra hans solo-debut The Erasor (2006).

Men han spillede også nummeret ”Give Up the Ghost”, som han også tidligere i år har spillet live – men som han aldrig tidligere har kaldt for et Radiohead nummer.

More from Carsten Fjølner
Sufjan Stevens tribute på vej
Den 22. marts næste år får Sufjan Stevens sit helt eget hyldestalbum....
Read More
0 replies on “Thom Yorke spiller ny Radiohead-sang live”