Isobel Campbell & Mark Lanegan spiller akkustisk på Vega

Isobel Campbell og Mark Lanegan har gennem længere tid arbejdet sammen, og på konstellationens tredie udspil Hawk, der i Danmark udgives af  Bonnier Amigo, har anmelderne kvitteret med rosende ord.

Torsdag d. 10. februar indtager duoen Store Vega med et specielt akkustisk set, hvor der er begrænsede siddepladser for at skabe den helt rigtige intime stemning.

Forsalget starter imorgen fredag d. 19. november via Billetlugen.dk.

More from Claus Wrang Riis Michaelsen
Soundgarden udgiver delux-version af Bad Motorfinger
Det er efterhånden blevet en hel trend at genudgive klassikere i ekstraordinære...
Read More
0 replies on “Isobel Campbell & Mark Lanegan spiller akkustisk på Vega”