Phoebe Bridgers med ny kollaboration

Foto: Claus Wrang Michaelsen

Bridgers har tidligere arbejdet sammen med Arlo Parks på nummeret “Pegasus”, og nu har hun fundet en ny legekammerat i violinisten Rob Moose. Sammen har de to indspillet nummeret “Wasted” som Bridgers hidtil kun har spillet live.

Nummeret udkommer officielt på Mooses kommende EP Inflorescence, der udkommer til August.

Men allerede nu kan du se videoen til nummeret.

More from Claus Michaelsen
Frank Turner slår verdensrekord
De fleste bands ville være trætte efter en tour på 15 koncerter....
Read More
0 replies on “Phoebe Bridgers med ny kollaboration”